Ons Team

Eten en drinken. Daar houden BrandM’ers zich het allerliefste mee bezig. Als mens en consument, natuurlijk, maar vooral als professionele foodfinders.

Omdat de snelste weg naar het hart nog steeds via de maag gaat kiezen we onze samenwerkingen zorgvuldig. We gaan niet voor een kortstondige flirt, maar voor langdurige partnerschappen. Alle merken die wij in de markt zetten hebben gemeen dat hun producten authentiek en hoog op smaak zijn, ze een betekenisvol verhaal hebben én dat wij hun producten bij ons op kantoor uitgebreid hebben getest. 

 

Onze samenwerking begint met een succesvolle lancering in de Nederlandse, Belgische en/of Duitse supermarkten.  Daarna zetten we ons als full-service partner in voor een lange en bestendige relatie tussen het merk en de Retail, en het merk en de Foodservice. Onze partners inspireren je van schap tot mand tot keukenkast. En dát goede verhaal blijven we graag delen. In de Foodservice inspireren we chefs door hen kennis te laten maken met onze merken en de bijzondere en smaakvolle keukens waarin ze geworteld zijn.

 

Openheid en respect

De grondleggers van BrandM werkten jarenlang voor de grote vissen van de levensmiddelenindustrie. De bureaucratie van deze corporates bood weinig ruimte voor eigen inbreng en vernieuwing. Juist dát gemis bleek de brandstof te zijn waarmee ze verandering in gang konden zetten. En dus werd BrandM in 2004 opgericht.

Snel en effectief inspelen op de mondiale food markt, dat is wat ons vanaf dag één drijft.

Heldere communicatie en betrokkenheid zijn voor ons het allerbelangrijkst. Zowel naar elkaar toe als naar onze klanten. We willen een open organisatie zijn die ieders mening serieus neemt. Of je nou net nieuw aangenomen bent, of al 15 jaar meezwemt. We geloven namelijk dat iedereen op zijn tijd een goede portie feedback kan gebruiken. En dat onze dienstverlening op die manier alleen maar beter kan worden. Zo houden we elkaar én onszelf scherp en dutten we niet in omdat ‘we dit nou eenmaal altijd zo aanpakken.’

 Om die reden hechten we weinig waarde aan instrumenten als rapportagelijnen of functietitels die alleen maar zorgen voor ruis op de lijn. En passen hiërarchische verhoudingen en ellenlange vergaderingen niet bij onze manier van werken.

Goed doen

Waar we wel kien op zijn, is onze verantwoordelijkheid binnen de food chain wat betreft gezondheid en duurzaamheid. Want goed en verantwoord geproduceerd voedsel vormt de basis voor een gezonde leefstijl. Daarom kijken we altijd samen met onze partners naar of er betere, gezondere en duurzamere alternatieven zijn voor grondstoffen en productieprocessen.